jueves, 3 de marzo de 2011

Veure un partit del F.C. Girona al camp

Tant de Barça, tant de Barça! Mirem cap a casa que tenim una bona afició! Amunt Girona!!

El dimarts a les nou del vespre, jugava el Girona FC contra l'equip del Granada, al camp de Montilivi de Girona. Més de 9.500 aficionats vam emplenar l'estadi, que en aquest partit es tenia l'entrada gratuïta. Per molt que no es pagués, vaig trobar increïble l'aglomeració de gent i cotxes que hi havia a la zona del camp, no es distingia ningú entre tanta multitud, i tots fent pinya per animar l'equip de Girona, que molt hi té a dir en el món de la lluita i la passió pel futbol. 

El Girona va deixar un bon llistó i va quedar molt bé davant de tota la seva afició que l'havia anat a veure, un gol a cada part del partit, i una bona defensa en tot moment, que va aguantar el 2 a 0. El meu objectiu era grabar un dels gols del partit, però no va poder ser! Així que us deixo amb unes quantes fotografies, i un vídeo d'un gairebé gol del Girona. 

AMUNT GIRONA; AMUNT!






2 comentarios:

  1. M'encanta :) Així m'agrada que comensis amb la passió fubolística!
    Per cert, gran video jajaja

    ResponderEliminar
  2. Pepii!!
    jo tinc un video del Gol de Penal d'en Jandro si vos al iphone!!! i tambe tinc un video de la Gent fent la onada!! Espero que te fagis socia del Girona i vinguis a veure partits amb mi algun diaaaaa :D:D
    Lluis

    ResponderEliminar