martes, 15 de marzo de 2011

Buscar el dimoni de les voltes de la rambla

A les voltes de la rambla no hi ha cap dimoni! Aquest es troba entre la Plaça del vi, i el carrer ciutadans.
Jo també estic descobrint Girona, i mireu, no en tinc ni idea de quin dimoni es refereix a la llista! Sota les voltes de la Rambla n'hi ha tres, però s'assemblen més a uns follets que no pas a uns dimonis!
Aquest fet, a part de demostrar que no conec tan bé Girona com em penso, també explica que aquesta ciutat està plena de racons característics, atribuibles a milers de llegendes, que ja sembla que es confonguin entre si.



7 comentarios:

  1. no sé si és un dimoni, però sota les voltes de la rambla (més o menys a l'alçada de la sabateria del principi de tot si no m'equivoco) hi ha 3 caps escolpits a les columnes... crec que em van explicar fa molts anys que eren lladres.

    m'agrada molt el teu bloc!!!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Gloria! Com veus he canviat una mica l'entrada!
    Espero que visitis el bloc i aportis sempre que vulguis la teva opinió, que serà benvinguda!

    ResponderEliminar
  3. jo sí que conec el dimoni de les voltes de la rambla! ja te l'ensenyaré! ;)
    La llegenda diu que si passes per allà davant i fas una pregunta qualsevol a la persona que t'agrada i respon "sí" vol dir que us casareu. Si respon "no", doncs no ^^'
    Algun any d'aquests que quedem, que fa moooolt que no ens veiem, ja t'hi portaré! un petóooo!!

    ResponderEliminar
  4. Diuen que és la imatge d'un antic recaptador de tributs de fa segles. Li diuen en "Banyeta".

    Joaquim

    ResponderEliminar
  5. pel que em van dir a mi fa temps, el dimoni de la rambla és un que està sota a les rambles, com diuen més amunt si allà hi portes la teva parella o la persona que t'estima, i li proposes alguna cosa, si aquesta persona et diu que si, vol dir que acabareu junts, si et diu que no, doncs no.. jeje

    Molt bo el blog! et segueixo!:)

    ResponderEliminar
  6. Gràcies! Ara puc anar a fer una altra visita i renovar el bloc amb un altre post que tingui més explicació amb tota la informació que m'heu donat! :)

    Gràcies per seguir-me! Si teniu alguna suggerència d'algun lloc no dubteu en proposar-la i la faré encantada! :)

    ResponderEliminar
  7. En todos los viajes me gusta tener algún "reto" de encontrar algo jejeje esta vez será el demonio este

    ResponderEliminar