viernes, 25 de febrero de 2011

Comprar un llibre a la Llibreria Geli

Miris on miris, una pila de llibres, de tots colors, mides i autors. Un racó on la literatura pren vida i es manifesta en quantitat i qualitat. La Llibreria Geli s'ha convertit en un tret característic de Girona, on regna el caos dels llibres. Entre tanta diversitat, segur que algun escau a la teva personalitat.

L'últim llibre que m'he comprat a la Geli: "El primer dia" de Marc Levy. El vaig veure entre una taula plena de llibres i em va cridar l'atenció. Potser va ser la portada, el que explicava la contraportada, la seva olor, o el que vaig poder fullejar a la mateixa llibreria, però ja fa setmanes que està a la meva tauleta de nit.


4 comentarios:

  1. Si vols un llibre ves a al Geli! Jo encara no se com troben el que damanes entre tants i tants pilons de llibres.

    ResponderEliminar
  2. Si saps quin llibre vols pots anar a la Geli, però no és recomenable quan simplement hi vas cercant un llibre que desconeixes.

    Malgrat la història que t´ela llibreria per sort les llibreries actuals són més accesibles a la clientela, llàstima que sovint tenen poc fons editorial, però això ja és una altra història que no depèn de les llibreries sinó dels consumidors i de la quantitat de llibres que edita el nostre pais.

    ResponderEliminar
  3. per casualitat teniu un llibre que es diu:
    Lágrimas por un medalla?
    esque el necesito per aquest dimecres, es l'aniversari de la meva filla i li agradaria moolt i li faria molta il.lusió tenir-lo, ja que ella també es gimnàsta! moltissimes gràcies!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo també el necessito, quina casualitat!
      Dilluns aniré a pregutar, espero que el tingueu, perquè sino... no ho se a on aniré!
      De moltes maneres, gràcies!

      Eliminar