lunes, 21 de febrero de 2011

Disposada a viure Girona

Avui comença el blog dedicat a la llista que hem anat construint els gironins a partir del grup de Facebook "50 coses a fer a Girona abans de morir". Ens dedicarem a complir amb la llista, i amb moltes altres propostes relacionades amb l'esperit del modus vivendi que comporta Girona.

Serà una llista més a complir abans de morir, que esperem que no acabi com els desitjos del nou any, sinó que s'ajusti més a una llista com la d'Erl. L'objectiu és que la gent de Girona s'hi senti identificada, i la que no l'ha visitada mai, intentarem que se li remoguin les ganes de provar-ho i que la curiostitat desperti les ganes de visitar la Girona que enamora.

6 comentarios:

  1. Està clarissim que no et quedaras sola en aquesta missió! MUAJAJAJAJA

    Molt bona la idea, espero qe l'altre gent també s'animi i comenci a fer descobrir Girona d'una altre manera més divertida. I recorda qe no tan sols són 50 coses, que ara ja ha augmetnat a més de 100!!!! podrem amb tot? YES WE CAN!! jijiji o com diuen els nostres veïns: PO-DE-MOS!


    Míriam

    ResponderEliminar
  2. Genial!!! M'encanta el tema que has triat!
    I és que... GIRONA M'ENAMORA!

    Quan comencem la feina? =D

    ResponderEliminar
  3. ieps!

    sóc el creador de la llista original de "50 coses a fer..."
    felicitats xl blog i endevant!!!!

    m'has fet molt content! :)

    ResponderEliminar
  4. k bona paula!! jo m'apuntu a les 20ipicu k em keden!

    ResponderEliminar
  5. Quina bona feina !!!! Endavant ! Felicitats !
    Ricard Camó

    ResponderEliminar